آیا می دیالیز صفاقی به جای عملکرد کلیه به طور کامل
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

دیالیز صفاقی، درست مثل Hemodialysisis، یکی از درمان جایگزینی شایع ترین علت نارسایی کلیه است. این می تواند کمک به مردم بهتر تخلیه مایعات و مواد سمی در خون زندگی می کنند، اما آن را راحت تر از و ایمنی، حتی بچه ها می توانید آن را. سپس می توانید آن را جایگزین عملکرد کلیه به طور کامل؟

دیالیز صفاقی مداوم سیار (CAPD) آسان به این عمل است و می تواند مواد مولکولی متوسط ​​به طور موثر تر روشن است. علاوه بر این، می توانید از توابع باقی مانده کلیوی از آسیب بیشتر محافظت می کند. به عنوان یک جایگزینی کلیه، آن را مناسب تر برای بچه ها و افراد مسن، به علت سرعت پایین تر آن عفونت است. اما حتی این، وجود دارد هنوز هم خطر عفونت وجود داشته باشد. پس از آن خواهان افرادی که تحت آن، را مورد توجه بالا به محیط اطراف و بهداشت شخصی، هر دو از آنها ممکن است پریتونیت شوند.

اگر چه، PD دارای مقدار زیادی از مزایا و می تواند به بیمار کمک کند زندگی می کنند بهتر است، اما می تواند عملکرد کلیه به طور کامل جایگزین نیست. این فقط می تواند برخی از توابع از عملکرد کلیه جایگزین، نه اشاره به بهبود آن. بنابراین برای بیمارانی که تحت آن، نیاز به بر روی آن بستگی دارد برای بقیه عمر خود را.

تا به امروز، پیوند کلیه، PD و HD به طور عمده به سه روش درمان نارسایی کلیه است، مهم نیست که روش را انتخاب کنید، به یاد داشته باشید به آن را در ساخت و ساز از پزشکان. اگر شما می خواهید را به یک راه طبیعی تر برای درمان آن، شما می توانید فکر می کنم از طب میکرو چینی Osmotherapy، که یک نوآوری از سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی را. بزرگترین مزیت آن است می تواند بیماری را درمان بدون ایجاد آسیب بیشتر به کلیه ها.

اگر سوال دیگری در مورد دیالیز صفاقی و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری خود، لطفا تردید نکنید برای تماس با دکتر آنلاین ما، ما به کمک رایگان برای شما فراهم می کند.





:: برچسب‌ها: دیالیز صفاقی دیالیز دیالیز صفاقی می تواند جایگزین عملکرد کلیه به طور کامل ESRD درمان ,
:: بازدید از این مطلب : 426
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 مهر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: